המפכ"ל ביקר את הלוחם שנדקר: "טבילת אש"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל ביקר את הלוחם שנדקר: "טבילת אש"

    מפכ"ל המשטרה, רב ניצב, רוני אלשיך ביקר היום (ראשון) בבית החולים "שערי צדק" את לוחם מג"ב, רש"ט ס' שנדקר ביום שישי: "לשוטר לוחם מג"ב שרק לפני זמן קצר סיים את הכשרתו, הייתה זו "טבילת האש" הראשונה והמהירה, מה שמאפיין פעילות של כל לוחם במג"ב"

    המפכ"ל והלוחם
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on התרגיל הפוליטי המבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המפכ"ל, רב ניצב, רוני אלשיך מלווה במפקד מרחב יהודה ושומרון של מג"ב, תנ"צ יזהר פלד, מפקד הפלוגה, רפ"ק דימה עמנואל, חבריו לפלוגה ובני משפחתו של הלוחם, ביקר הבוקר את רש"ט ס', שוטר לוחם מג"ב שהותקף ונפצע בפיגוע הדקירה בכיכר איו"ש ביום שישי האחרון, פיגוע במהלכו הבחינו הלוחמים בחגורת נפץ על גופו של החשוד.

    רש"ט ס' התגייס למשמר הגבול בחודש אוגוסט 2017 ולפני כשבוע, עם סיום הטירונות, התייצב בפלוגת מג"ב שבגזרת רמאללה. מדובר כאמור בפעילות המבצעית הראשונה שלו בגזרת כיכר איו"ש במסגרתה הפגין תושייה רבה בהדיפת המחבל.

    המפכ"ל הוסיף ושיבח אותו על תגובתו ועמד על המורכבות של פעילות בסביבה המחייבת רגישות, אך תוך לקיחה בחשבון שהאויב איננו בוחל בשום אמצעי, כולל התחזות לעיתונאים וכוחות רפואה, ואיננו שוקל את ההשלכות האפשריות לכך: ""לשוטר לוחם מג"ב שרק לפני זמן קצר סיים את הכשרתו, הייתה זו "טבילת האש" הראשונה והמהירה, מה שמאפיין פעילות של כל לוחם במג"ב".

    המפכ"ל איחל ללוחם ומשפחתו רפואה שלמה ומהירה וחזרה מלאה לפעילות מבצעית.

    אמש, ביקר מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי מלווה ברמ"ח מבצעים מג"ב, נצ"מ יוסי גולן את הלוחם בבית החולים, שם מפקד מג"ב קיבל מהצוות הרפואי סקירה על השיפור במצבו הרפואי של רש"ט ס'. ניצב שבתאי ניצל את ההזדמנות הזו אף הוא לשבח את פעילות הלוחמים בזירה שפעלו בנחישות רבה לנטרול הסכנה.

    במשטרה אומרים כי "לאחרונה אנו רואים שימוש ציני והרסני של מחבלים בנוכחות של עיתונאים וצוותי רפואה וחירום בניסיון לפגוע בלוחמים ובשוטרים הפועלים בזירות מורכבות. נדגיש שאין באירוע מהסוג הזה בכדי לשנות את מדיניות המשטרה שתמשיך לאפשר סיקור אירועים ככל שניתן אך אנו רואים בחומרה כל ניסיון לנצל את מדיניות זו לרעה".



    0 תגובות